Barkruk

Glühwein

door lies, 23/12/2018 22:57. #47154. 1 reacties, laatste

Ha! Ik kreeg vandaag een mail van Bram, en ik dacht, eens kijken in de herberg!!

Dat is zo lang geleden dat ik op de site was. De woorden van jou, Bram en de andere forumdeelnemers waren stapstenen in mijn spirituele groei maar vooral stenen die de loop van de rivier verandert hebben. Ik realiseer me nu weer waar ik geleerd heb naar mijzelf te luisteren..En geef en leef dit verder vandaag. Ik ben nu werkelijk op mijn plek, mijn werk is soms lastig en pittig, maar niet zwaar en moeilijk, ik ga altijd met plezier (bijna altijd) (ik werk als groepshoof op een groep met verstandelijk gehandicapten en psychische problemen, mensen die na een psychotische periode bij ons komen)

Mijn kinderen zijn prachtige mensen geworden. (waren ze natuurlijk al)

Ik heb hier geleerdt altijd werklijk waar te nemen wat ik zie en voel en te handelen naar mijn idealen. Soms vraagt dat veel moed, maar als ik het niet doe dan blijft er iets knagen.

Trouwens , het is geen lineare weg geweest, in de afgelopen 6 jaar nog vaak vluchtgedrag vertoont, in internet , alcohol en andere dingen. (vooral als ik dus niet handel naar mijn idealen) Maar dat leeft niet prettig dus zoek ik weer en vind altijd de weg weer terug.

Dus ik zou zeggen, dank je wel voor dit zoveelste kerstkadootje Bram.

En Harry, wat dacht je van een glaasje glühwein? Als er toch geen bier meer is?

Fijn Lies, je terugblik. Dank. Nee, het zal wel nooit lineair zijn. Maar ook als de weg krom is kun je kennelijk verder komen, zoals je vertelt.

Reageer

Alle velden zijn verplicht. Je moet een geldig e-mailadres invullen.
Je e-mailadres is niet zichtbaar op de site.
Om spam te voorkomen wordt een bericht met http:// geblokkeerd.

Naam:
E-mail:
Reactie:

Plaats zelf een nieuw bericht.